Nuffnang

Wednesday 30 September 2015

30 September 2015 #163

hari ni aku buat test kesihatan dekat fakulti. lepas amik tekanan darah, student Dietetik tu jot down maklumat tekanan darah dekat kertas sebelum pandang aku dengan muka concern

"macam tinggi sikit la bacaan ni. selalu penat ea? tidur lewat selalu? " Student Dietetik perempuan itu berkerut dahi pandang aku.

aku sengih mesra. "aah. selalu tidur lambat sebenarnya. tu yang penat sikit."

aku tak penat fizikal tapi aku penat mental. aku da penat nak layan kerenah orang. aku rasa nak sorok je dalam almari and duduk diam-diam sampai takde siapa kenal aku lagi bila tiba masanya untuk aku keluar dari almari tu. aku rasa aku da tak boleh tahan all those pressure ni lagi. aku just nak relax. kosongkan kepala otak. cuba melupakan kisah lama. and how I wish, aku nak kembali pada Jun 2014 dan reset semula hari tersebut.

aku penat tahan nangis. and aku penat nak senyum 24/7 sedangkan aku da tak larat nak senyum dan jadi mesra lagi. it's hurt. it's terrible. korang semua, just go away.

1 comment:

  1. Nnti ada trip kan, dalam masa yg sama take it sebagai vacation.. try to enjoy it.. insya allah sikit sebnyak masalah tu akan berkurangan.. apa2 pun shark gud luck...

    ReplyDelete

Kalau rasa entry ni best, boleh komen :)