Nuffnang

Thursday 30 June 2016

Let's play with Ice Age! #206

Hari aku datang ke RWGenting untuk tengok Power Rangers, aku dengan kawan aku sempat juga untuk berjumpa and berpeluk mesra bersama watak-watak dari Ice Age. Fuhhh, as one of the fan of the movie, of course aku teruja gila kan! Did you guys know that Ice Age : Collision Course akan ditayangkan pada 5 Julai 2016 secara premiere screening di RWGenting? Cool and best gila kan!

Di RWGenting sekarang, I mean, yeah, SEKARANG! Whip, whip, terdapat Specestatic Adventure with Ice Age : Collision Course di mana terdapat beberapa permainan interaktif yang pelbagai mengenai Ice Age di mana pengunjung boleh bermain secara percuma. YEAYY. Da la percuma, ada hadiah pulak tu kalau menang. Heh, sebelum aku bebel panjang, jom layan gambar. Sebab bagi aku lagi senang nak bercerita kalau ada gambar kan? Ye dok?


Ini adalah pintu masuk atau permulaan untuk kau orang bermain game dekat dalam tu. It's kind like game untuk kita mengenali watak-watak Ice Age dengan lebih mendalam. I thought I was good enough and da kenal yadaa yadaa semua watak yang ada dalam Ice Age, tapi rupanya haram jadah gua fail first test. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA.  Bukannya fail la. cuma agak lembab bila main first game tu. Nak main game ni, angpa semua kena main dalam group. Paling sikit, satu group ialah 2 orang and paling ramai satu group ialah 4 orang. 


First stages main game, hahaha. totally blur. Kawan aku pun dumbfounded bila main game ni. It's really hard okay! hahahaha. Bahagian ni la, aku dengan kawan aku macam blur gila barabas. We thought we were good enough, butt TETTTT, hahahaha, kena try banyak kali jugak game ni.


Aku suka game ni, amazing! hahahahaha, best. for sure, kalau nak compare aku dengan kawan aku, kawan aku lebih power la berbanding dengan aku.



and banyak lagi la games pasal ICE AGE tu, takkan nak spoil bebanyak pulak kan? The most interesting part and the highlight for the day ialah bila dapat jumpa watak-watak ICE AGE!! YIPPYY. happy gila kot. Introduce to all of you, Sid dan juga Deigo! ada jugak aku dengan kawan aku, kitorang amik gambar dengan watak-watak ICE AGE yang lain. Selain dari Sid and Deigo, ada jugak watak seperti Scrat, Buck , Crash and Eddie.

apa-apa pun, segala bagai game interaktif ICE AGE ni yang berlangsung di RWGenting telah pun bermula since 4 June 2016 and will be end 24 July 2016. Segala bagai game ICE AGE serta aksi pose gaya yoga seperti di bawah ini, YE DI BAWAH!! kalau korang bernasib baik , korang boleh memenangi hadiah sehingga RM3000!!

:P

Banyak gila kot!


Yup, kami berdua penuh dengan sycnhronization and should win the main prize. KAH KAH KAH. 

apa-apa pun, sebarang pertanyaan mengenai ICE AGE, anda semua boleh la layari 


ataupun call sahaja di talian berikut

03 - 2718 1118.

Game yang berada di RWGenting including this one mengenai Ice Age ialah sangat sesuai di mainkan oleh ahli keluarga dan kanak-kanak. So datang la berama-ramai ke puncak genting yo! Selain dari main game Ice Age, korang juga boleh layan indoor games dan lain-lain di RWGenting. Selamat menonton cerita ICE AGE di wayang nanti and kalau nak dapatkan RM3000 itu, datang la ke RWGenting dan berkenal-kenalan la anda bersama watak-watak dari ICE AGE. Till we meet again, adios amigos. babai. :)

p/s
raya da nak dekat! nak kutip duit raya banyak-banyak! MUAHHAHAHAHA. 


No comments:

Post a Comment

Kalau rasa entry ni best, boleh komen :)